Monday, April 23, 2012

It's been 4 years without love

4 tahun sudah. tanpa cinta.




aku okey aje. tiada istilah couple dan tiada istilah cinta selepas cinta pertama yang memakan masa selama 5 tahun. selepas 5 tahun ada juga cinta yang datang singgah tapi tak lama, dan aku merasakan itu bukan cinta yang sebenar jika nak dibanding kan dengan usia cinta 5 tahun. 




buku lama sudah aku tutup. 






pada aku 4 tahun tanpa cinta,
tanpa panggilan sayang, abang, papa, mama, hubby, mahupun b
sedikit pun tidak aku rasa cemburu. 
mahupun seperti rasa mahu bercinta.
entah! mungkin sudah serik agak nya.




umur semakin lanjut ramai pula yang mendesak berkahwin.
lebih lagi ramai kawan yang akan tamat usia bujang. 
tahniah!
* cemburu.




biarlah. sudah sampai jodoh mereka.
mungkin aku lambat.
tunggu kan aja..

No comments:

Post a Comment