Friday, December 14, 2012

Alone

Alhamdulillah aku masih dapat merasai kenikmatan hidup.
Masih ada lagikah hari esok untuk aku?
Masih adakah lagi ruang masa untuk aku menikmati setiap inci kehidupan yang Allah ciptakan untuk hambaNya?
Aku sunyi.
Aku cemburu.
Aku penat.
Aku marah.
Aku geram.
Semuanya...
Aku tidak suka akan perasaan ini.
Aku mahu pergi.
Pergi mencari diri aku yang hilang.
Diri aku yang dulu nya periang.
Yang dulu nya ketawa setan.
Mana perginya kegembiraan aku itu semua?
Mungkin kerana itu...
Kerana itu aku begini....
Kerana itu mereka tidak kenal lagi siapa aku.
Kerana itu mereka menjauhi aku.
Kerana itu aku lebih suka bersendiri.
Marah dengan setiap semua yang terjadi.
Kerana itu....aku hilang aku...aku hilang dia....
Bagaimana untuk aku cari semula?

No comments:

Post a Comment