Friday, July 1, 2011

Dark of The Moon



Transformer Dark of The Moon



What a lazy movie. Bosan tahap aku macam nak tidur je. Nafsu aku yang membuak sejak seminggu lepas untuk tengok movie ni tergendala bila perjalanan scene yang agak slow dan banyak percakapan. T.T




Nafsu aku juga mati bila melihat actress Rosie Huntington-Whiteley sebagai heroin. Tapi aku memang admit yang body dia memang mantap. Bibir? Aku benci tengok bibir die yang bujet macam Angelina Jolie. Getik!. Sape perempuan ni haa? Aku lagi prefer Megan Fox dari dia ni. Damn! 


Bujet bibir ko tebal sexy?


Nak tahu tahu cerita ni best ke tak pergi la ke panggung berdekatan. Tengok 3D lagi best kot. Aku tak tengok pun sebab tu nafsu aku tak melonjak girang tengok cerita ni. Damn! Siapa nak teman aku tengok movie ni sekali lagi. Tapi 3D lah. Nak?

No comments:

Post a Comment