Wednesday, May 25, 2011

Kemain Lagi Yer

Salam




Kemain lagi kau yer. Masa nak ngorat dulu kemain lagi ayat manis bagai. Belum dapat lah kata kan. Tapi bila kau dah dapat perempuan tu tak de makna nya kau nak bermanis mulut lagi dah. Siap kau maki lagi ada lah. Apa punya jantan lah kau kan? Tak reti nak menghargai perempuan lansung. Perempuan tu pula yang ambil tempat kau nak ngorat kau balik. Sebab nya dia sayang kan kau. Takut kehilangan kau sebab dia dah sayang kat kau sangat. Tu lah bermain kata lagi. Sekarang kau dah main kan perasaan dia. Tahu tak permainan jiwa tu menyakitkan? Cuba kalau perempuan tu buat benda yang sama dekat kau balik? Ada jugak yang terjun bangunan 88tingkat klcc tuh.




Wei, engkau kalau rasa macam tak boleh nak go on dengan perempuan tu tak payah la nak ngorat dia. Kau ingat tak sakit ke kau main kan perasaan dia? Pedih tau tak? Makan bertahun jugak nak lupakan kau. Kalau kau tak serius baik awal awal kau cabut. Tak baik la weh kau main kan perasaan dia. Cer bila kau main kan perasaan dia lepas tu kau putus ngan dia then perempuan tu pulak doa bukan bukan dekat kau. Doa orang teraniaya ni kau jangan main main weh. Tuhan tu Maha Mendengar hamba Dia yang dalam kesulitan. Kalau kau tak dapat balasan dunia, akhirat nanti kau dapat jugak. Jangan main main hal begini. Nampak macam remeh tapi ingat sikit bro perempuan yang kau main kan perasaan dia tu manusia, hamba Allah, bukannya patung.



Doa itu pelindung dan senjata kepada setiap orang mukmin dari godaan dan hasutan syaitan serta dari kejahatan manusia.




Aku pun pernah kena aniaya spisies laki yang suka main perasaan perempuan ni. Aku berdoa pada Tuhan supaya tunjuk kan kebenaran kelakuan hina dia tu. Allah tu Maha Kuasa bro, tak lama je dia tunjuk kat aku esok nya aku putus dengan dia. Kantoi dengan aku. Kau tau tak betapa bersyukur nya aku sebab di tunjukkan perangai sebenar jantan tuh! Aku doa tak de lah dia accident sampai mati ke apa just aku berdoa kalau betul perangai dia begini tunjukkan lah dia jalan pulang. Sedarkan dia dari mimpi mainan syaitan dia tu. Peh! kau tau bro 3 minggu lepas tu dia contact aku ballik minta maaf bagai nak baik semula dengan aku. Tengok? betapa hebat kuasa Maha Pencipta? Tak lama je Dia nak tunjuk. Kejap je. Kau ingat aku nak terima jantan tu balik? Jadah la. Gua dah tahu perangai setan dia jangan harap gua nak balik semula dengan dia. Banyak lelaki lain yang sedia menanti gua. Hahahaha.


Jadah aku nak terima kau balik. Kau ciom buntot rimau dulu!




Dah! aku tak nak cakap banyak. Kau ada otak Allah dah bagi cukup nikmat pada kau untuk berfikir. Kau kalau dah jumpa perempuan yang kau suka jaga lah hati dia. Jangan sekali sakit kan hati dorang. Perempuan ni memang sensitif sikit. Macam mana manis dan baik nya kau nak ngorat dia dulu macam tu jugak lah kau kena maintain jaga dia. Sayang dia sepenuh hati kau. Perempuan ni cuma nak perhatian kau je. Tak lebih pun. Susah sangat ke bro?

No comments:

Post a Comment