Sunday, May 8, 2011

Tahu Tak SINGLE Itu Membosankan?!

Salam


Tahu tak SINGLE itu membosan kan? Tahu?!!!!
tak tahu?!!!
mari pakat kumpul ramai ramai aku nk habaq mai nih.
kalau nk panggil pokcu, mokcu, pakteh makteh sume mai la cni...
aku nk menjerit meluah kan perasaan bengang dan loser nye aku hari ini!


Aku sangat bosan sekarang nih!!!
Bosan yang teramat sangat!
Bosan tau tak kehidupan single nih.
Bosan bila tak de sape nak di ajak keluar!!
Bosan bila aku ajak kakak aku klua makan laksa Oldtown pun dia tak mahu!
Bosan bila aku tak ada bf nak ajak date!!! shit!!
Bosan bila ajak kawan keluar semua tak nak klua. Bz kata nya. " sori la wei, aku ada hal " 
damn! aku bengang tau tak?!
loser giler aku bila tak ada sapa nk klua ngn aku nih.
Bosan bila plan nk gi arau petang ni terpaksa di cancel last minute atas sebab tertentu! yg ni mmg bullshit!! aku dah semangat nk g tahu? semangat nak menggembirakan hati aku yang tengah kekosongan nih!
semangat nak lari dari situasi kerja yang agak stress.
Tahu tak aku sekarang ni tengah down gila?
One word untuk aku......




L O S E R




Yeah....
aku LOSER sebab aku SINGLE
aku LOSER sebab aku tak de bf yang nak ajak dating!
aku LOSER sebab kawan semua keluar dating dengan bf mereka!
aku LOSER sebab aku LOSER lah!!!!!!






p/s : cuti yang tiada makna untuk aku lagi hari ini seperti semalam. makan dan tido =,='

No comments:

Post a Comment