Saturday, May 28, 2011

Pehal Kau Ni?

Salam.




Semalam aku ke taiping macam biasa pekena yong tau fu dengan family. Boleh dikatakan tiap minggu kami akan ke sana makan makanan tu. Dah jadi ketagih pulak kan makan yong tau fu. Bukan apa yong tau fu sana memang sedap. Kuah dia pehhh wa cakap lu memang pekat dan sedap. Yang penting murah. Memang berbaloi la kan kau makan kat situ.


Terbaikkkkk..




Okey! Sebenarnya bukan itu yang aku nak cerita. Ni aku nak cerita tentang lelaki physco yang pernah aku cerita dulu kan. Apehal lak aku asyik nak cerita pasal dia kan? Macam dah tak ada bahan lain aku nak cerita. Ke kau memang tak boleh lupa dia? Jadah la weh, kau ingat aku ada hati kat dia lagi ke? Minta maaf la aku memang dah tak ada hati lansung dengan jantan tu. Tapi entah macam mana aku rasa semakin aku membenci jantan tu makin tu pulak dia datang balik pada aku. Macam anjing la kau. Dah meludah pergi jilat balik. Apa kau tak reti bahasa ke masa aku nak putus dengan kau dulu aku tak nak ambil tahu sikit pun pasal kau tahu? Yang kau terhegeh sangat contact aku balik kenapa? Macam hanjing!





Melalut sudah. Lari dari plot yang aku nak cerita. Hahaha. Asyik memaki je aku. Lepas aku balik dari taiping aku sampai rumah kul 8.40 pm macam tu. Aku tak balik rumah pun just hantar mak dengan abah. Aku dengan kakak aku nak pergi The Store ada sale 80% hokey! Sempat gi tu. Yela lagipun kakak aku esok nya nak masuk maktab so dia nak beli barang sikit. So aku drive la. Masa aku tengah drive tu aku dapat mesej Salam, hye awak siap hantar mesej ni 2 nombor lagi tu celcom dengan maxis. Aku tengok nombor. Macam kenal. Aku tak save pun nombor dia. Perlu ke aku nak save nombor dia dalam hand phone aku? Gi mampos dulu. Babih. Haram jadah. Hanjing betol mamat ni ada hati mesej aku balik. Muka kau taruk mana? Celah buntot agak nya. Celaka! Aku tak reply. Aku mengomel dekat kakak aku. Terbuka rahsia kenapa aku putus dengan dia pulak. Hahaha.





Itu tak pe lagi aku tak reply mesej dia kan. So lepas je aku teman kakak aku pergi beli barang dalam 10.30 aku keluar lagi dengan kawan aku. Ajak minum pulak. Haish sabar je la.. Ikut kan hati malas nak keluar tapi kesian sebab tak jadi tengok movie dengan dia so keluar je lah. Jalan punya jalan mencari port nak minum terlajak aku dekat tambun. Sampai satu simpang traffic light X-Treme aku nampak kereta myvi yang macam aku kenal. Aku tengok no plat aku macam ingat ingat lupa. Pergi depan sikit tengok pulak rim kereta dia color merah. Peh! sah memang dia. Terus aku undur sikit kereta aku nyorok sebelah lori. Actually masa di perhentian trafic light tu kira nya lori tu tengah tengah, dia sebelah kanan, aku sebelah kiri so aku menyorok di sebalik lori bila aku cam sangat itu memang dia. Tapi aku pelik kenapa dia terus je? Padahal rumah dia simpang sebelah kiri tempat yang aku berhenti tu? Ahh! lantak la bukan hal aku lagi. Tapi memang pellik lah dalam banyak banyak orang pasal ape aku terjumpa dia. Kawan aku pun pelik pasal aku undur kereta aku tu. Hehehe lantak kau la wan. Ingat aku kantoi dengan boyfriend la tu. Ceh tak da makna. Tapi memang pelik la dia mesej aku lebih kurang 9 mlm tu then terjumpa kat jalan 11 lebih. Tak kebetulan ke tu? Jangan kata aku dengan dia ada jodoh. Tak nak aku jantan macam tu. Wadefak!




p/s : Masih lagi pelik ni. =.='

No comments:

Post a Comment