Tuesday, May 31, 2011

Makin Menjadi Pulak Kau Ni!

Salam




Apehal lak kau ni? Asal macam makin menjadi plak kau nak kacau aku ni? Aku dah tak nak kat kau lagi lah. Nape nak kacau aku lagi? Aku tak layan mesej kau sibuk pulak call aku. Kau kenapa? Hilang akal? Ke memang dah gila?




Kau jangan sampai aku publish url facebook kau kat wall aku.
Kau jangan sampai aku buruk kan nama kau kat wall aku.
Ingat sikit kau tu satu sekolah dengan aku.
Ingat sikit mutual friend kau dengan aku banyak.
Jangan sampai semua orang tahu perangai setan kau tu.
Kau sendiri jugak yang malu.
Aku ada bukti yang boleh jatuh kan maruah kau kalau aku nak buat!
Jangan ingat kau kerja kat radio semua orang ingat kau baik.
Baik babih kau!
Kalau setakat tempat kerja kau tu sedara aku belambak kerja kat situ.
Anytime aku boleh suruh bapak aku cerita perangai setan kau tu dekat sedara aku.
Sedara aku lagi senior dari kau!
Lahanat betol la kau ni!
Macam hanjing dah ludah jilat balik.

No comments:

Post a Comment