Monday, June 13, 2011

Hitam Pun Aku Sayang

Salam.





Cerita ni cerita malam semalam. Nak post semalam tapi disebabkan aku rasa M A L A S sangat aku merajin kan la diri nak post hari ni. Aku rasa macam lucu pun ada. Saje nak share kat sini. Blog aku, aku punya suka lah nak cerita ape kan? Orang tak nak baca peduli ape aku!




Aku ada banyak kucing. Tapi dalam banyak banyak kucing Black la paling manja dengan aku. Kalau aku keluar aku balik mesti dia tunggu aku depan pintu. Memang macam tu. Tapi masa aku nak keluar tak ada pulak dia ikut aku. Black pun entah hilang mana. Tapi memang setiap kali aku balik rumah mesti dia tunggu depan pintu sampai tertido. Bila aku bukan pintu dia ikut aku sampai ke bilik. Comel kan?




Semalam sedang asyik aku layan fb, black ni suka sangat cakar pintu bilik aku sambil wat suara meow meow yang menggoda. Tu makna nya dia nak masuk bilik aku la tuh. Hehehe, dah tau macam tu aku bukak la pintu. Aku hadap laptop aku tade kerusi just meja jepun tu. So duduk pun atas lantai kadang aku baring je sambil layan fb. Sedang aku asyik layan fb sibuk plak si Black ni nyendeng kat aku. Tido upe nye.


Aksi 1 : Ingat kaki aku ni bantal agaknye sedap je die tido.


Black ni memang suka tido dekat aku. Tapi dia tak suka tido atas katil aku. Tido 5 minit dia turun bawah tido atas lantai. Panas kot. Takpun tak best sebab katil aku single bed je. Nak kuak lentang pun tak dapat tuan nye pun gemok sangat mana nak muat. Hahaha. 


Aksi 2 : Keadaan tuan nya sudah mula baring ats lantai.
Tukar posisi pula  mencari peha aku sebagai bantal. Lagi empuk kot.


Sudah bagi betis nak peha pulak? Memang dasar kucing menggatal. Hahaha. Nasib la aku sayang lebih kat ko Black. Kalau tak jangan harap aku nak bagi ko masuk bilik aku. 



Aksi 3 : Tukar posisi muka menghadap tuan yang cantik jelita ni.
Auww! wa malu *blushing


Nampak kan? Hitam si manis. Aku sebelum ada je kucing kaler hitam. Tapi yang lain tu aku tak suka sebab hitam. Tapi Black lain sebab dia comel, ada belang belang putih pada badan dia. Lagipun ada yang istimewa tentang Black yang aku tak boleh bagitahu kat sini. Hehehe.



p/s : Oh! Black ni jantan. Hahahahaha


No comments:

Post a Comment